problemen met wi-fi

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

problemen met wi-fi

Berichtdoor lordleo » za 06 maart 2010, 18:17

beste mensen,
ik heb een iPhone 3g en ik gebruik hem met Vodafone prepaid. aangezien de vodafone zorgeloos internet blox toch niet zo zorgeloos is en bij mij in 4 dagen op is, wil ik nu alleen nog maar wi-fi gebruiken.
alleen het probleem is dat als ik wil gaan internetten en ik gewoon verbonden ben met mijn draadloze netwerk (die gewoon 3 blokjes aangeeft dus helemaal goed) hij niet naar sites kan gaan en ik constant smsjes krijg van 1200 dat ik niet voldoende beltegoed heb. hoe los ik dit op en hoe kan ik via wi-fi op internet gaan in plaats van via mijn beltegoed (dat ik niet heb)?
de smsjes krijg ik alleen als ik bij mijn apn instellingen gewoon APN = live.vodafone.com
username= vodafone
password = vodafone
maar ik krijg ze niet als ik die apn instellingen weghaal, maar dan geeft ie een andere fout als ik wil gaan internetten, namelijk "PDP-identiteit niet geaccepteerd".

ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is en dat iemand mij kan helpen!
lordleo

Re: problemen met wi-fi

Berichtdoor ronald24e » za 06 maart 2010, 19:45

Staat bij instellingen nou wel je wifi aan? En ben hè goed verbonden met een draadloos netwerk?
ronald24e
Beheerder

Re: problemen met wi-fi

Berichtdoor lordleo » za 06 maart 2010, 20:20

ja hij staat gewoon aan in mijn instellingen, en ik ben gewoon verbonden met vol bereik maar op een of andere manier kan ik toch niet internetten!
lordleo

Keer terug naar Het Archief