Probleem beltonen iPhone

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Probleem beltonen iPhone

Berichtdoor stievy-wonder » zo 07 jun 2009, 11:07

Hey,

ik heb verscheidene stappen gevolgd om een iTunes liedje tot beltoon over te zetten.
In iTunes staat nu ook een extra indeling met "Beltonen" op, maar als ik mijn iPhone aansluit zegt hij dat hij de beltoon niet kan vinden en als ik op m'n iPhone kijk bij beltonen vind ik enkel de standaard beltonen terug.

Weet iemand wat ik mis doe?

Groeten,

Steven
stievy-wonder

Re: Probleem beltonen iPhone

Berichtdoor vectrix » zo 07 jun 2009, 19:52

Hey steven,

Ik ben net nieuw hier en heb sinds een paar dagen pas een iPhone dus wat je mis doet weet ik niet maar ik zet mp3's om met iRingtunes X 2.1.0 dat gaat perfect en zonder problemen en kan je elke mp3 omzetten.

Greetz Jack
vectrix

Berichtdoor Kilo » zo 13 jun 2010, 23:54

Waarom zou je een mp3 omzetten naar beltoon? je kunt toch ook gewoon mp3 instellen als beltoon? of mis ik hier wat :?

greetz
Kilo

Berichtdoor MarcusMakkum » di 28 sep 2010, 21:14

Kilo schreef:Waarom zou je een mp3 omzetten naar beltoon? je kunt toch ook gewoon mp3 instellen als beltoon? of mis ik hier wat :?

greetz

Ik zou dan heel graag horen hoe dat moet :? ...want idd op elke willekeurige telefoon kun je tegenwoordig mp3's als beltoon instellen...alleen niet op de iPhone, althans ik krijg het niet voor elkaar...
hoor het heel graag.
MarcusMakkum

Keer terug naar Het Archief