Rebelsim werkt voor geen meter!

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Rebelsim werkt voor geen meter!

Berichtdoor mysticalfever » ma 06 apr 2009, 16:22

Beste mensen,

Ik heb een iPhone die simlocked is(zoals de meesten). Aangezien ik nog een contract heb bij Vodafone wilde ik met mijn simlock iphone gewoon kunnen bellen. Omdat ik mijn iphone niet softwarematig wilde unlocken, was er een ander alternatief. Ik heb een maandje geleden een rebelsim gekocht bij http://www.stopsimlock.nl/. Dit is een kleine chip die je samen met je simkaart in je iphone stopt, die ervoor zorgt dat je iphone simlockvrij is (zolang je de chip er in houdt).
Even kort samengevat: het werkt wel, maar vaker NIET dan wel...
Dit heeft te maken met de providers die om de 24 uur hun netwerk verversen, met als gevolg dat je elke keer weer de melding "geen simkaart" of "geen service" krijgt.
Het kost dan ook erg veel tijd om hem uiteindelijk dan weer aan de praat te krijgen. Als je echt tijd over hebt om elke dag je iphone aan de praat te krijgen en je vind het niet erg om elke dag een paar uur niet bereikbaar te zijn...
Dan zou ik die REBELSIM KOPEN!!!!
In ieder geval, op de site stond het volgende: niet goed geld terug.
Aan de hand daarvan heb ik hem uiteindelijk toch gekocht voor € 25,- maar ze weigeren mijn geld terug te geven. Ik ga hier ook mee naar de consumentenautoriteit.

Kort gezegd, koop geen rebelsim het werkt voor geen meter!
mysticalfever

Re: Rebelsim werkt voor geen meter!

Berichtdoor miguelb28 » zo 12 apr 2009, 18:56

Mijne werkt wel op de iPhone, maar ik heb ook gehoord dat hij bij veel mensen weg valt.
Bij mij is dit tot nu toe nog niet gebeurt, alleen 1 keer toen mijn iPhone zelf uitviel, toen moest ik weer even de handleiding volgen.
Misschien ligt het ook aan de simkaart?
Ik heb KPN, prepaid en heb de rebelsim van simlockvrij.nu besteld.
miguelb28

Berichtdoor unlock » za 09 mei 2009, 21:22

Rebelsim werkt perfect alleen moet je ff een procedure volgen:
1.Pincode van je simkaart uitzetten.
2.Plaats je sim in een nokia en netwerkkeuze (handmatig)
3. verkeerd netwerk, hierna weer op goede netwerk en bel gewoon iets.
4.zet de iPhone aan,3G uit en dataroaming aan.
5.airplane mode op aan
6.plaats de rebelsim met je simkaart.
7.airplane mode uit.
8.check of 3G mode uit staat en dataroaming aan.
Bij netwerk verlies opnieuw opstarten en procedure opnieuw.

9.Bij "geen simkaart" die niet binnen 2 min. verdwijnt dan stap 2 en 3 opnieuw en de iphone herstarten.
10. Als edge niet werkt dan handmatig een verkeerd netwerk kiezen op de iphone en herstarten.

Bij mij ging het gewoon in ene goed.
unlock

Berichtdoor Stevos » wo 27 mei 2009, 09:55

Klopt, de rebelsim werkt inderdaad erg slecht. Haal de simkaart er niet meer uit als ie eenmaal werkt!
Hij is pratisch niet meer werkend te krijgen. Ook schijnt niemand precies te weten hoe je 'm weer aan de praat krijgt wanneer de simkaart niet meer herkend wordt.

Ik heb de rebelsim van Turbosim.net gekocht en voel me flink belazerd. Eerst moest ik dagen wachten op een antwoord, vervolgens krijg je domme instructies toegestuurd die niet eens werken. Meneer vertelde me dat hij hem al een jaar zelf zonder problemen gebruikt had. Als klant heb je hier dus geen bal aan.

Oplichters als je het mij vraagt !

Ik kan fluiten naar m'n geld en ben inmiddels onbereikbaar geworden.
Opnieuw contact geprobeert op te nemen, maar tevergeefs...
Sindsdien nog geen antwoord gehad van dat bedrijf (ong 2 weken geleden)

Mijn advies: Wil je jezelf een paar euro's en kopzorgen besparen? Koop dan geen rebelsim, en zeker niet van turbosim.net aangezien zij de klanten toch niet serieus nemen wanneer deze een klacht hebben. Anders was ik nu zelf wel tevreden geweest over het product.
Stevos

Berichtdoor unlock » do 28 mei 2009, 21:17

De rebelsim werkt goed en koop je niet bij de concurrent turbosim. De turbosim is waardeloos en de rebelsim is goed. Bestel bij :

"Rebel Simcard Benelux" is een webwinkel van U.Z.W. Telecom

Schoolstraat 16
4698 AP
Oud-Vossemeer
Tel.: 06 1383 2503

hier heb ik hem vandaan en goede service.
unlock

Keer terug naar Het Archief