Beste mensen,
Ik heb een iPhone die simlocked is(zoals de meesten). Aangezien ik nog een contract heb bij Vodafone wilde ik met mijn simlock iphone gewoon kunnen bellen. Omdat ik mijn iphone niet softwarematig wilde unlocken, was er een ander alternatief. Ik heb een maandje geleden een rebelsim gekocht bij http://www.stopsimlock.nl/. Dit is een kleine chip die je samen met je simkaart in je iphone stopt, die ervoor zorgt dat je iphone simlockvrij is (zolang je de chip er in houdt).
Even kort samengevat: het werkt wel, maar vaker NIET dan wel...
Dit heeft te maken met de providers die om de 24 uur hun netwerk verversen, met als gevolg dat je elke keer weer de melding "geen simkaart" of "geen service" krijgt.
Het kost dan ook erg veel tijd om hem uiteindelijk dan weer aan de praat te krijgen. Als je echt tijd over hebt om elke dag je iphone aan de praat te krijgen en je vind het niet erg om elke dag een paar uur niet bereikbaar te zijn...
Dan zou ik die REBELSIM KOPEN!!!!
In ieder geval, op de site stond het volgende: niet goed geld terug.
Aan de hand daarvan heb ik hem uiteindelijk toch gekocht voor € 25,- maar ze weigeren mijn geld terug te geven. Ik ga hier ook mee naar de consumentenautoriteit.
Kort gezegd, koop geen rebelsim het werkt voor geen meter!