Regenalarm: nieuwe app waarschuwt je voor regen

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Regenalarm: nieuwe app waarschuwt je voor regen

Berichtdoor rplasman » zo 18 jul 2010, 17:15

Beste iPhoneForum leden,

Vandaag is mijn nieuwe app gepubliceerd in de App Store:

Regenalarm
Laat je nooit meer verrassen door een regenbui.

★ Regenbuien voorspellen
Bekijk een overzicht van de aankomende regenbuien, tot maar liefst 2 weken vooruit. Geen onduidelijke weerkaarten of tabellen, maar een simpele grafiek.

★ Altijd op tijd een waarschuwing
Laat Regenalarm het weerbericht voor jou in de gaten houden. Je wordt vanzelf gewaarschuwd als het gaat regenen. Op je huidige locatie en op je opgeslagen locaties. (Voor waarschuwingen op je huidige locatie is multitasking vereist.)

★ Weerbericht
Naast regen toont Regenalarm ook andere gegevens per locatie, zoals temperatuur, windkracht, luchtdruk en meer. Ook heeft de app de Twitter feed van Buienradar.nl ingebouwd.

★ Voorbereid op de toekomst
Regenalarm biedt ondersteuning voor iOS 3 en 4. Je kan Regenalarm altijd op de achtergrond laten draaien (met een apparaat dat kan multitasken). Bovendien is de app volledig geschikt voor de hoge resolutie van de nieuwe iPhone 4.

BELANGRIJK: Deze app werkt alleen met locaties binnen Nederland. Maximaal 10 locaties kunnen worden opgeslagen. Onze gegevens baseren wij op Buienradar.nl. Het blijft een voorspelling.

Afbeelding

App Store Link
rplasman

Re: Regenalarm: nieuwe app waarschuwt je voor regen

Berichtdoor wblink » di 20 jul 2010, 17:41

rplasman schreef:Vandaag is mijn nieuwe app gepubliceerd in de App Store:
Regenalarm

Hoi,

Zag hem vandaag staan, meteen geinstalleerd. Jammer genoeg nog geen regen (}:-) hier, maar bij andere plaatsen werkte eea perfect.

Aanrader!!!

En nee, ik krijg niks van Rits.
Willem.

Iphone 3GS
wblink

Berichtdoor RowdyZ » zo 05 sep 2010, 12:42

hoe heb je die geinstalleerd dan??
RowdyZ

Berichtdoor Téuntjûh » ma 13 sep 2010, 09:26

Merk bij mij dat buienradar er wel heel vaak veel naast zit. Dan zou het regenen en is er geen druppel te bekennen. Is het dan wel slim je app deze data te laten gebruiken?
Téuntjûh

Keer terug naar Het Archief