Simkaart van Vodafone in iPhone

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Simkaart van Vodafone in iPhone

Berichtdoor Jeemig » zo 12 jul 2009, 12:24

Hallo

Ga morgen T-mobile bellen om m'n G3 simlockvrij te maken. Naast m'n iPhone heb ik nog een Nokia i.c.m. een Vodafone abonnement wat over een half jaar afloopt. Kan ik de simkaart van Vodafone gebruiken voor de iPhone? En kan ik problemen verwachten wanneer ik de iPhone koppel aan iTunes?
iMac 24" 10.5.6 | iPhone3G 3 | Marware CEO Sleeve | MCA Autolader USB
Jeemig

Re: Simkaart van Vodafone in iPhone

Berichtdoor DertKesh » zo 12 jul 2009, 14:15

Topic verplaatst naar 'iPhone en providers'

Als je iPhone ouder als 1 jaar is (je abo) dan zou T-Mobile het gratis simlockvrij moeten maken. Als je je iPhone (abo) nog nieuw hebt of als het 1e jaar nog niet is afgelopen dan zul je moeten betalen (prijs hangt af van hoeveel maanden jij je iPhone in bezit hebt).

Zodra je iPhone simlockvrij is dan kun je elk simkaart erin plaatsen, dus ook je Vodafone simkaart. Je zult geen problemen krijgen als je je iPhone aanlsuit op je pc/mac. iTunes zal jouw iPhone herkennen zodat je weer kunt synchroniseren etc.
Heb je vragen? Kom je er niet uit? Stuur een berichtje!
DertKesh
Beheerder

Berichtdoor Jeemig » zo 12 jul 2009, 16:16

iTunes herkent de iPhone dus niet aan het telefoonnummer, maar dan dan wel aan?
Aan het serienummer van de iPhone?
iMac 24" 10.5.6 | iPhone3G 3 | Marware CEO Sleeve | MCA Autolader USB
Jeemig

Berichtdoor DertKesh » zo 12 jul 2009, 20:06

iTunes herkent altijd de iPhone. Ik heb hier een 3GS simlockvrij. Als ik deze aansluit dan wordt deze meteen herkent. De mijne (afkomstig uit Engeland) heeft een O2 simlock maar deze heb ik simlockvrij gemaakt en gebruik nu mijn T-Mobile simkaart.
Heb je vragen? Kom je er niet uit? Stuur een berichtje!
DertKesh
Beheerder

Berichtdoor marcelb » vr 28 aug 2009, 13:26

Hoi,

Ik heb ook een Vodafone simkaart, op youtube worden allemaal filmpjes getoont over het unlocken, hierbij wordt steeds gezegd dat je 3G uit moet zetten voordat je je niet t-mobile ( In USA AT&T) erin stopt, omdat dit anders fout gaat. Geldt dit ook voor de nederlandse niet T-mobile simkaarten? Dus is het nodig voordat je je simkaart erin stopt 3g uit te zetten?

grt
marcelb

Berichtdoor staub » vr 29 jan 2010, 14:17

Ik heb een iPhone die unlockt is door T-mobile.
Nu vraag is mij af als ik de iphone reset / uit doe ben ik dan de unlock / jailbreak kwijt?
Zodat ik elke keer als ik het toestel aan doe opnieuw moet jailbreaken

Ben een leek op dit gebied.
staub

Keer terug naar Het Archief