Simkaart wordt niet herkent na update

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Simkaart wordt niet herkent na update

Berichtdoor applepear » do 11 feb 2010, 00:58

ik wou men i phone upgrade naar een nieuwere versie. opeens wordt men sim kaart niets herkent en kan ik alleen maar noodoproepen doen.
omdat er een paswoord opstaat kan ik hem ook niet meer aansluiten met itunes.
wat moet ik doen ? kan er iemand me helpen aub
applepear

Re: help mij aub !! i phone jailbreaken

Berichtdoor ronald24e » do 11 feb 2010, 03:08

Ten eerste, Wat bedoel je met een paswoord erop en dat je hem niet meer kan aansluiten op Itunes?

Ten tweede, Heb je een T-mobile sim met T-mobile iPhone of ben je afhankelijk van Jailbreak/Unlock om je sim kaart te kunnen gebruiken?

In het geval dat je afhankelijk bent van een unlock moet ik je helaas teleurstellen, met de update naar de nieuwste Firmware versie wordt ook je baseband geupdate en kun je voorlopig niet unlocken totdat de knappe koppen dit weer gekraakt hebben.
Jailbreak kun je wel uitvoeren overigens maar dan heb je nog niets aan je "vreemde" simkaart.

Als je afhankelijk bent van een unlock moet je altijd uiterst voorzichtig zijn met het updaten van Firmware, ooit komt er een tijd dat je helemaal niet meer kan unlocken misschien en dan zit je......
ronald24e
Beheerder

Keer terug naar Het Archief