Simlock vrij maken

Informatie en vragen over het unlocken van de iPhone 3G

Simlock vrij maken

Berichtdoor klam » di 21 apr 2009, 15:27

Ik heb een vraag.

op dit moment heb ik nog een abbonement van KPN. Nu heb ik al een nieuw abbonement van T-mobile afgesloten. Helaas kan ik mijn huidige simkaart niet gebruiken in de nieuwe Iphone.

Nu heb ik wel een simkaart van T-mobile gekregen, maar deze is nog niet bruikbaar. Hij is reeds aangesloten op Itunes, dus is wel al gebruiksklaar. Kan ik de telefoon nu toch nog simlock vrij maken of is dit niet meer mogelijk vanwege het aanmelden van de Tmobile Simkaart?

is de garantie bij het simlock vrij maken ook eraf?
klam

Re: Simlock vrij maken

Berichtdoor Spenc3r » di 21 apr 2009, 15:38

Als je je toestel simlockvrij maakt kan iedere kaart erin.
En je kunt je telefoon altijd via Itunes weer herstellen waardoor de fabrieksgarantie niet vervalt (volgens mij :p)
Spenc3r

Berichtdoor geradts37374 » vr 24 apr 2009, 14:09

Gewoon jailbreaken en yellowsn0w gebruiken en als je je garantie terug wilt moet je gewoon via itunes je softwAre updaten of herstellen!! Dan heb je hem seer in fabrieksinstellingen
geradts37374

Berichtdoor unlock » za 25 apr 2009, 19:40

Werkt op de nieuwste baseband de volgende methode?
http://www.the-iphone-unlock.com/?gclid ... 3godEUanFg
unlock

Berichtdoor miguelb28 » di 05 mei 2009, 16:02

unlock schreef:Werkt op de nieuwste baseband de volgende methode?
http://www.the-iphone-unlock.com/?gclid ... 3godEUanFg

Dat zijn volgens mij gewoon de standaard programma's die overal gratis te vinden zijn..
oftewel. Als je baseband 02.30.03 hebt en je kunt niet downgraden, heb je er niks aan.
Niet doen dus.
miguelb28

Berichtdoor John320 » za 16 mei 2009, 22:19

Kijk eens op deze website:
http://www.unlockmobilephones.nl
John320

Berichtdoor Jos van Merode » za 23 mei 2009, 00:33

Hallo wie kan me helpen ? ik heb bij unlockmobilephones.nl het bestandje gekocht en staat nu op mijn pc ik heb het volgens mij( ben niet zo,n kei in softwaree.d.)al geunzipt maar hoe veder ik snap er geen bal van HELP
Jos van Merode

Berichtdoor Bartgtt » ma 08 jun 2009, 23:16

klam schreef:Ik heb een vraag.

op dit moment heb ik nog een abbonement van KPN. Nu heb ik al een nieuw abbonement van T-mobile afgesloten. Helaas kan ik mijn huidige simkaart niet gebruiken in de nieuwe Iphone.

Nu heb ik wel een simkaart van T-mobile gekregen, maar deze is nog niet bruikbaar. Hij is reeds aangesloten op Itunes, dus is wel al gebruiksklaar. Kan ik de telefoon nu toch nog simlock vrij maken of is dit niet meer mogelijk vanwege het aanmelden van de Tmobile Simkaart?

is de garantie bij het simlock vrij maken ook eraf?

Is er iemand die echt weet wat je wél en wat je niet mag doen mbt de garantie?
Ik wil mijn iPhone héél graag gebruiken maar dat moet niet ten kosten gaan van de garantie.
In de T-mobile winkel zeggen ze uiteraard dat je er niks mee mag doen, maar dat zullen ze ongetwijfeld altijd zeggen...

Enne:
Gewoon jailbreaken en yellowsn0w gebruiken en als je je garantie terug wilt moet je gewoon via itunes je softwAre updaten of herstellen!! Dan heb je hem seer in fabrieksinstellingen

Is dit waar???
Bartgtt

Berichtdoor Catherina » wo 10 jun 2009, 17:54

Jos van Merode schreef:Hallo wie kan me helpen ? ik heb bij unlockmobilephones.nl het bestandje gekocht en staat nu op mijn pc ik heb het volgens mij( ben niet zo,n kei in softwaree.d.)al geunzipt maar hoe veder ik snap er geen bal van HELP

Ik moet ten eerste zeggen:
Je hebt iets gekocht, dat ook gratis is. Precies dezelfde. Unlockmobilephones zijn dus oplichters.
Enfin, je hebt dat bestand dus nu.
Start iTunes op met de option knop? ingedrukt. Selecteer dan het bestand. (je iPhone moet wel aangesloten zijn)

Ik raad je echter Yellowsn0w aan of quickpwn. Deze zijn gratis én veilig.
Catherina
Beheerder

Berichtdoor Mikinoyo » di 13 okt 2009, 21:18

Kijk eens op deze website:
http://www.unlockmobilephones.nl
Mikinoyo

Volgende

Keer terug naar iPhone 3G unlocken