spyware

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

spyware

Berichtdoor lammers » do 11 feb 2010, 12:47

Voor een artikel over spyware op de iPhone vroeg ik me af of er iPhone-gebruikers zijn die hier wel eens last van hebben gehad. Welke apps moet je bv. zeker niet downloaden i.v.m. spy- of malware? En hoe kun je het beste spyware voorkomen?
lammers

Re: spyware

Berichtdoor ronald24e » wo 17 feb 2010, 16:10

Heb de laatste tijd eea eens in de gaten gehouden maar ben nog niemand tegen gekomen die een melding heeft gemaakt van spyware.

Enige waar je misschien iets mee kan is het hacken van Iphones, als namelijk de iPhone is gejailbreakt en de gebruiker verandert zijn Root passwoord van openSSH niet dan kan de Iphone "gehackt" worden.
Heeft verder niets te maken met Spyware ofzo maar wel iets wat eventueel ook kwaad zou kunnen.
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor Ice-Cube » za 20 maart 2010, 20:26

Hey,

Ben hier nieuw maar ik download nooit iets voor mijn iPhone bij een 'onbekend' website.

Ik download ze op de officiële websites, waar je van zeker weet dat het geen kwaad kan.

Kost meestal wel wat geld mja je leeft maar 1x :lol:
Ice-Cube

Berichtdoor ronald24e » za 20 maart 2010, 21:50

Het meeste wat je uberhaupt download voor je iPhone komt uit de Appstore, dan heb je zowiezo niet zo snel last van Spyware.
Maar ik heb van de TS begrepen dat hij een ander onderwerp is begonnen voor zijn opdracht dus ik zal dit topic op slot gooien.
ronald24e
Beheerder

Keer terug naar Het Archief