storing applicaties

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

storing applicaties

Berichtdoor cruncy » ma 08 sep 2008, 18:59

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen de iPhone en heb tot mijn grote verdriet al een probleem met het apparaat. Ik heb namelijk al verschillende applicaties gedownload via apple store vanaf de iphone. Ik heb bijvoorbeeld de NOS teletekst gedownload en de buienradar. Als ik deze nu wil activeren, dan komt eerst het beginscherm van de applicatie in beeld maar daarna springt die weer terug naar het beginscherm met alle overige icoontjes zonder dat ik ook maar wat heb kunnen doen. Kan iemand me helpen met dit. Ik heb al mijn iphone gereset en opnieuw gesynchroniseerd maar het helpt niet.

Groeten
cruncy

Re: storing applicaties

Berichtdoor borgqueenx » di 09 sep 2008, 12:42

de bekende app store bug. Deze is op te lossen door de app store fix te downloaden. Zoek er maar naar op het forum van iPhone club.
Afbeelding
borgqueenx
Beheerder

Berichtdoor cruncy » di 09 sep 2008, 16:50

Bedankt voor de tip. Zou je mij alsjeblieft alleen nog de link kunnen geven waar ik dit kan downloaden want ik heb het geprobeerd te zoeken maar tot nu toe nog zonder resultaat. Ook weet ik niet echt wat ik precies moet zoeken wat het allemaal wat ingewikkelder maakt.

Alvast bedankt
cruncy

Berichtdoor borgqueenx » di 09 sep 2008, 17:04

Het is trouwens niet bevestigt dat het werkt.
Maar het is te proberen.

http://www.iphoneclub.nl/12108/hackersn ... tore-apps/
Afbeelding
borgqueenx
Beheerder

Berichtdoor libia » di 09 sep 2008, 17:51

ik heb dit probleem ook gehad, maar wat bij mij gewoon werkt.. ik verwijder een app (standaard Crash Lander) en dan download en installeer ik hem opnieuw via iphone's appstore, heeft tot nu toe meerdere keren geholpen ;)
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Keer terug naar Het Archief