T-Mobile of KPN

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

T-Mobile of KPN

Berichtdoor hansarts » wo 02 dec 2009, 16:24

Ik heb een iPhone 2G simlockvrij met een KPN abonnement. Mijn abonnement is verlengbaar en nu wil ik een nieuwe iPhone ( gratis) aanschaffen maar dan dien ik ook een T-Mobile abonnement te nemen.
Wie heeft er ervaring met T-Mobile en kun je het eigen nummer behouden?
Hans Arts
hansarts

Re: T-Mobile of KPN

Berichtdoor jan » zo 31 jan 2010, 21:00

Had precies hetzelfde hier in huis met een familielid. Het nummerbehoud ging zeer goed, en totdat het gebeurd is krijg je een tijdelijk nummer. Na een weekje was het ongeveer gebeurd.

Ik zou alleen persoonlijk bij KPN blijven ;)

Jan'
Voor de simpelste Nerderlandstalige iPhone en iPod Touch Tutorials kijk je natuurlijk op http://www.iphonetutorials.nl.(Elke dag nieuwe, handige tutorials!)
jan
Beheerder

Berichtdoor ronald24e » zo 31 jan 2010, 21:14

Ook ik zou lekker bij KPN blijven, T-mobile heeft nog weleens dekkingsproblemen in sommige delen van het land, en dan vooral de 3G dekking......
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor jan » ma 01 feb 2010, 18:31

Het schijnt ook dat de KPN masten een frequentie hebben die meer door gebouwen heen kunnen dan de t-mobile frequenties... dit kan erg veel schelen...

heb hier niet veel verstand van, maar dit maakt iedereen mij wijs :)
Voor de simpelste Nerderlandstalige iPhone en iPod Touch Tutorials kijk je natuurlijk op http://www.iphonetutorials.nl.(Elke dag nieuwe, handige tutorials!)
jan
Beheerder

Berichtdoor leond » di 23 maart 2010, 18:04

Ik heb KPN en hiervoor had ik T-Mobile. Het bereik van KPN is velen malen beter. Zelfs in parkeergarages onder de grond ect. heb ik bereik met KPN. met TM was dat wel anders...
leond

Berichtdoor ronald24e » di 23 maart 2010, 19:14

En hoe zit het met je internetsnelheid?
Is die ook nog redelijk snel?
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor ptb » do 25 maart 2010, 11:13

ik zou toch t-mobile doen, bevalt mij persoonlijk stukken beter
ptb

Berichtdoor iphone2day.nl » wo 21 apr 2010, 20:14

Het is een lastige keuze. Zoals eerder al gezegd is de dekking van kpn beter. Daartegenover staat dat de internetsnelheid van een t-mobile abonnement hoger is. Een ander voordeel van t-mobile is het visual voicemail, speciaal bij het iPhone abbonnement.

Het is dus afwegen of u snel internet en visual voicemail wilt, of overal en altijd goed bereik. Ik moet wel zeggen, naar eigen ervaringen, het t-mobile netwerk is aan het verbeteren.
Kijk voor de goedkoopste iphone accessoires op http://www.iphone2day.nl
iphone2day.nl

Berichtdoor wblink » do 22 apr 2010, 16:53

ronald24e schreef:En hoe zit het met je internetsnelheid?
Is die ook nog redelijk snel?

Ik heb een tijdd geleden bij KPN geklaagd over die snelheid. Men bood mij toen Internet+ aan, voor (ik meen) €5 per maand meer) en dat is prima werkbaar. Is tegenwoordig ook een vaste keuze: "te" langzaam internet, of "werkbaar" internet.

Ik heb echter geen vergelijking met TM.
Willem.

Iphone 3GS
wblink

Keer terug naar Het Archief