T-mobile prepaid SIM

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

T-mobile prepaid SIM

Berichtdoor MueldersX » di 17 maart 2009, 23:33

{closed}
Laatst bijgewerkt door MueldersX op za 13 maart 2010, 12:06, in totaal 1 keer bewerkt.
MueldersX

Re: T-mobile prepaid SIM

Berichtdoor Spenc3r » wo 18 maart 2009, 17:21

Volgens mij wel, t-mobile = t-mobile
Spenc3r

Berichtdoor Thijmen » wo 18 maart 2009, 19:50

ja, ik ga hier wel vanuit, want de bedoeling van een simlock is dat het bedrijf waarvan (in dit geval t-mobile) de simlock is, er geld aan verdiend, en dat je niet naar de concurrentie gaat, en als je een prepaid gebruikt, is t-mobile hier wel blij mee lijkt me :mrgreen:
Thijmen

Berichtdoor unlock » za 04 jul 2009, 09:57

Thijmen schreef:ja, ik ga hier wel vanuit, want de bedoeling van een simlock is dat het bedrijf waarvan (in dit geval t-mobile) de simlock is, er geld aan verdiend, en dat je niet naar de concurrentie gaat, en als je een prepaid gebruikt, is t-mobile hier wel blij mee lijkt me :mrgreen:

Lijkt me niet want een prepaid wordt doorgaans minder mee verbeld en een abo betaal je een afgesproken periode een vast bedrag of zelfs meer als je buiten je bundel zit.
unlock

Keer terug naar Het Archief