To Do programma wat offline werkt en zowel op Iphone als PC

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

To Do programma wat offline werkt en zowel op Iphone als PC

Berichtdoor Guido1976 » za 17 okt 2009, 07:26

ik ben op zoek naar een goed To Do programmatje.

Ik heb niet vaak internet verbinding dus het moet gewoon op de iPhone blijven staan. Het zou ideaal zijn als het zelfde programmatje ook op de pc werkt en het
kan sychroniseren met elkaar.

Belangrijk is offline gebruik. Heb al rond zitten kijken maar bij velen kom ik er niet goed achter of het ook op de pc werkt of dat het ook offline bruikbaar is.

Weet iemand er 1.
Guido1976

Re: To Do programma wat offline werkt en zowel op Iphone als PC

Berichtdoor tommie89 » di 10 nov 2009, 16:04

programma's op de iPhone zijn niet te gebruiken op de computer. Teminste naar mijn weten dan. Tenzij je de versie voor de computer ook hebt.
tommie89

Re: To Do programma wat offline werkt en zowel op Iphone als

Berichtdoor FScheltens » wo 23 jun 2010, 06:32

Misschien is de kalender app Saisuke iets voor jou. De gratis versie syncroniseert vanaf (maar niet naar!) google calendar, dus je kunt op je pc afspraken in google calendar zetten, die verschijnen dan ook op je iphone.
Overigens heeft de gratis versie van Saisuke geen reminders, maar de standaard kalender app dan weer wel. En die kun je ook synchroniseren met google calendar ....
Als ik dus een afspraak met reminder wil zet ik die in de standaard calendar app, vandaar gaat hij naar google, en vandaar weer naar saisuke.... Omslachtig maar het is gratis :lol:
FScheltens

Keer terug naar Het Archief