unlock via (veranderd) IMEI nummer???

Informatie en vragen over het unlocken van de iPhone 3GS

unlock via (veranderd) IMEI nummer???

Berichtdoor p0pp3d » di 01 jun 2010, 15:06

ik vroeg mij af of dit mogelijk is.

ik heb een USA iPhone 3Gs.
ik heb daar de volle $700 voor betaald zodat ik niet aan AT&T vast zit, blijkt dat je alsnog moervast zit. no way dat AT&T hem unlockt.

ondertussen de telefoon al een half jaar gebruikt via jailbreak, maar per ongeluk bij een crash de telefoon geupdate en zat toen weer vast. nu wel weer via Spirit een jailbreak, maar nog steeds geen unlock.

maar vandaag las ik dat er voor een JB iPhone utilities zijn om je IMEI nummer te veranderen, en bedacht mij dat voor het unlocken van een telefoon je meestal alleen het IMEI nummer nodig hebt, toch?
stel dat ik nou mijn IMEI nummer verander naar het IMEI nummer van een vriend die hier op T-Mobile zit. en dan via T-Mobile een unlock voor zijn telefoon (zijn IMEI nummer) aanvraag: zal deze unlock code mijn telefoon (blijvend) kunnen unlocken?

en als ik na de (eventuele) unlock het IMEI nummer weer terug verander om niet 2 telefoons met hetzelfde IMEI nummer te hebben, is ie dan nog steeds unlockt?

heeft iemand hier ervaring mee?
p0pp3d

Re: unlock via (veranderd) IMEI nummer???

Berichtdoor ronald24e » wo 02 jun 2010, 22:16

Hmmmm, misschien heb je een kans van slagen maar ik weet zo niet alle achtergronden dus heb echt geen enkel idee of dit kan/lukt.

het enige wat ik kan zeggen is probeer het en vertel ons de uitkomst:)
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor p0pp3d » do 03 jun 2010, 02:23

zo te zien is er alleen een IMEI verandering mogelijk op een iPhone 2G, dus kan ik het helaas niet uitproberen.
ach ja, volgende week komt de 4G uit en zal EINDELIJK de unlock voor de 3Gs ook vrijgegeven worden (naar het schijnt).
p0pp3d

Berichtdoor ronald24e » do 03 jun 2010, 14:20

Wanneer een unlock wordt vrijgegeven is atijd afwachten maar zal in ieder geval pas na de release zijn, volgende week zal hij naar alle waarschijnlijkheid aangekondigt worden maar wanneer hij dan ook in de winkel ligt moet je nog even afwachten.

Maar goed langer als een paar maanden(ookal duurt dat erg lang als je moet wachten) zal het allemaal niet duren en kun je je iPhone weer gewoon gebruiken.
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor daxiguagua » di 22 feb 2011, 05:15

Do you know dsquared2 brand?
Dsquared have been more and more popular these year!
Dsquared2 was created by Dean and Dan Caten, Canadian twin brothers from Willowdale, Ontario. Recommend a good dsquared online shop for everyone,I have bought from it a month ago,good service and high quality……
DSQUARED2
Dsquared shoes
Dsquared jeans
Thanks for your reading!
daxiguagua

Keer terug naar iPhone 3GS unlocken