Het is za 31 jul 2010, 10:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: verdien geld met je i-phone.
BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2009, 03:19 

Voor de mensen met een i-phone of pocketpc, er is een website die je betaald (via paypal) terwijl je op de fiets of in de auto rijdt, 8-)
Je kan namelijk een programma voor je telefoon downloaden die een database verzameld van alle wifi spots en telefoon masten in je buurt, die informatie wordt namelijk gebruikt voor het realiseren van navigatie zonder gps, maar goed
vind het zelf uit ik ben al een paar keer betaald (binnen 2 dagen al)

meld je aan op navizon dan download je het programmatje voor je iphone, wel heb je een internet verbinding nodig om die verzamelde informatie van wifi spots en cell towers te uploaden.

klik hier om je aan te melden op de Navizon website

Laatst bijgewerkt door jaap op ma 12 jan 2009, 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel E-mail  

Berichttitel: Re: verdien geld met je i-phone.
BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2009, 13:22 

Maar de grote vraag is, wat levert het op?

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2009, 20:04 

je kan er niet van leven, ik had ook eerst zo iets van te mooi om waar te zijn, maar ik heb al een paar tientjes in 2 weken verdiend. (veel met mn hond gelopen)
als je veel op pad bent dan levert het wel wat op, zijn tegenwoordig veel mensen met een draadloze router.
het is (nog) niet populair in nederland (is van een americaans bedrijf) nederland is een best wel dicht-bevolkt land en dat is dan wel een voordeel
als je pakket bezorger ofzo bent tikt het ook zeker aan.
kost wel wat van je accu want het maakt gebruik van wifi en gps maar als je een auto-lader hebt dat is dat ook goed te doen.

ik ben zelf dj en koop vaak platen via internet met paypal zo heb ik toch afen toe een gratis plaat.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2009, 20:17 
Beheerder

In de link van Jaap was een 'refferal' code aanwezig. Hiermee probeerde Jaap geld te verdienen door nieuwe leden aan te brengen.

Deze is inmiddels verwijderd aangezien het niet toegestaan is om dergelijke links op dit forum te plaatsen.

Slotje.

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur