verdwenen contacten op iPhone 3GS

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

verdwenen contacten op iPhone 3GS

Berichtdoor Teahendriks » vr 23 sep 2011, 17:53

Sinds vanmiddag mis ik ongeveer de helft van mijn contacten op de iPhone. Volgens mijn broertje zou het kunnen liggen aan de synchronisatie via Gmail? Ik gebruik echter geen Gmail. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik kan doen om de contacten terug te zetten?
Teahendriks

Re: verdwenen contacten op iPhone 3GS

Berichtdoor tminkels » za 10 dec 2011, 15:09

ik kwam van de week hetzelfde tegen. dit was toevallig na het instellen van synchronisatie met iCloud. maak je daar ook gebruik van? zoja, check even of ze nog wel op je iCloud staan (http://www.icloud.com)

Als ze daar nog wel staan hoef je geen zorgen te maken. Na het uit en aan zetten van het toestel zullen de contacten weer terug komen. Afhankelijk van de snelheid van je 3G of WiFi kan dit een paar minuten duren.

Als je geen sync met iCloud hebt, hoop ik dat je nog een reservekopie hebt om terug te zetten. Daar zitten de contacten ook in. dit kan gewoon via iTunes door rechtermuisknop op je iPhone te klikken en kiezen voor reservekopie terug zetten.
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Re: verdwenen contacten op iPhone 3GS

Berichtdoor Teahendriks » za 10 dec 2011, 16:07

Bedankt voor je reactie! Op dat moment had ik nog geen ICloud. Via iTunes heb ik een reservekopie teruggezet maar zelfs dat heeft niet geholpen helaas
Teahendriks

Keer terug naar iPhone algemene discussie