Vogelgids voor mobiele telefoons ook op Iphone en Ipod touch

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Vogelgids voor mobiele telefoons ook op Iphone en Ipod touch

Berichtdoor vogelgids » do 29 jan 2009, 16:27

Beste iPhone en Ipod fans,

Na enkele maanden heb ik een 1e versie van een vogelgids voor mobiele telefoons gereed.
Het is in feite een website die je offline op je telefoon kan bekijken.
Ik heb de vogelgids gemaakt met de Nokia 3210 navigator als basis.
Nu ben ik heel nieuwsgierig hoe het er uit ziet op een Iphone en Ipod touch. En aangezien in mijn directe omgeving niemand z'n apparaat heeft doe ik middels dit forum het volgende verzoek:

Ik zou het erg waarderen als iemand de demo van de mobiele vogelgids wil proberen op zijn of haar Ipod touch en/of Iphone.

Download link vogelgids mobiel demo.
http://www.vogelgidsmobiel.nl/vogelgids%20mobiel%20demo.zip

Op de demo kan je 2 vogels bekijken de Knobbelzwaan en de Oeverpieper.

Alvast hartelijk dank.
Taco
http://www.vogelgidsmobiel.nl
vogelgids

Re: Vogelgids voor mobiele telefoons ook op Iphone en Ipod touch

Berichtdoor libia » vr 30 jan 2009, 20:58

zou je de demo misschien online kunnen zetten ergens, zodat ik er met mijn iPhone naartoe kan browsen?
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Berichtdoor vogelgids » vr 13 feb 2009, 11:21

vogelgids

Berichtdoor libia » za 14 feb 2009, 12:40

het staat op de iPhone (net zoals op je computer) erg klein bovenin, je moet een of andere meta tag toevoegen om de iPhone te laten weten dat het een mobiele site is ;)

als ik bij de nederlandse namen op een vogel in de linker rij klik, kom ik altijd bij de knobbel zwaan.. de rechter rij altijd bij de oeverpieper

voor de rest werkt het gewoon goed ;)
Vragen horen in het forum, pm's en e-mails met vragen worden over het algemeen niet beantwoord (behalve als de vraag niet in het forum thuis hoort)
libia

Keer terug naar Het Archief