Ik ben hopelijk een toekomstige iPhone gebruiker
Maar dan moet ik hem toch eerst aanschaffen maar daar heb ik nog wel een paar vragen over:
Ik ben al jaren lang gebruiker van kpn prepaid en ben echt helemaal tevreden met hun dekking.
Dus wil ik graag een iphone gaan kopen met kpn daarbij.
Nu zie ik op de website van (phoneshop.nl, ik weet niet of ik die link mag plaatsen hier) dat je iphone kan kopen met neem ik aan een personal sim abonnement. (ook makkelijk als je je bundel wilt aanpassen omhoog en naar beneden)
Maar nu is de vraag over het internet van kpn. Kpn heeft een fair use gebruik van internet. Nu ben ik zwaar benieuwd ga je daar makkelijk overheen als je een iphone gebruikt die na mij weten voor veel apps op internet gaat??
Ik wil bijv. ook gebruik maken van ping. en zal denk ook regelmatig gebruik gaan maken van internet in de pauzes die ik heb op school en werk.
En wat gebeurt er nou als je daar overheen gaat gaat je snelheid naar beneden of krijg je dan extra kosten omdat je er overheen bent gegaan.
En is de snelheid van hun internet (384/128 kb/s) snel genoeg voor de iphone of moet ik toch echt gaan kijken naar een iphone abo van t-mobile zelf?
Mvg,
Tietus