Wat doet T-mobile met mijn iPhone?

Hier komen de gesloten onderwerpen terrecht, die ivm regelovertredingen gesloten zijn, of beantwoord zijn.
Forumregels
Als je een onderwerp weer wilt openen, stuur dan een crew member van iphoneforum.nl een privebericht met de vraag en reden om het onderwerp weer te heropenen.

Wat doet T-mobile met mijn iPhone?

Berichtdoor PR.2000 » vr 04 jun 2010, 11:26

Ik heb niet eens een iPhone, dat komt nog.
Eerst nog even wat vragen over de provider:

1) Doet de provider iets met je iPhone? Zet T-mobile bijvoorbeeld via het net software op je iPhone zodat je dingen kunt doen die andere providers niet kunnen?

2) Ofwel: Maakt het uit welke provider je hebt?

3) Is er verschil in de providers? bv snelheid, maximum dataverkeer, etc...

Bedankt voor je aandacht. Groet PR.
PR.2000

Re: Wat doet T-mobile met mijn iPhone?

Berichtdoor ronald24e » vr 04 jun 2010, 18:40

1. T-mobile zet niets op je iphone, wel is er een verschil in providers dat je zonder T-mobile volgens mij geen gebruik kan maken van visual voicemail.

2. Het maakt dus wel iets uit

3. Er is inderdaad wel wat verschil in de verschillende snelheden maar die weet ik ook niet uit mijn hoofd en kun je makkelijk opzoeken op de sites van de betreffende providers.
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor EdwinBk » za 05 jun 2010, 19:47

ronald24e schreef:1. T-mobile zet niets op je iphone, wel is er een verschil in providers dat je zonder T-mobile volgens mij geen gebruik kan maken van visual voicemail.

2. Het maakt dus wel iets uit

3. Er is inderdaad wel wat verschil in de verschillende snelheden maar die weet ik ook niet uit mijn hoofd en kun je makkelijk opzoeken op de sites van de betreffende providers.

Ik wil graag een iPhone 3G S kopen maar weet niet goed de verschillen in abonnementen. Het web 'n' walk Standard of het Iphone abonnement.
Ik kan toch bij beide abonnementen mijn e mail binnen laten komen via bv G-mail ?
Of heb ik dan dat "visual voicemail " nodig waar jullie het over hebben ?
EdwinBk

Berichtdoor ronald24e » za 05 jun 2010, 22:42

Nee hoor visual voicemail is een vervanging van je normale voicemail( je hoeft niet te bellen naar je voicemail maar ziet het in een scharm en kan gelijk je bericht afspelen)

email kun je gewoon met beide abbonementen instellen en binnenhalendqt heeft hier dus niets mee te maken.
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor EdwinBk » di 08 jun 2010, 22:04

ronald24e schreef:Nee hoor visual voicemail is een vervanging van je normale voicemail( je hoeft niet te bellen naar je voicemail maar ziet het in een scharm en kan gelijk je bericht afspelen)

email kun je gewoon met beide abonnementen instellen en binnen Halen heeft hier dus niets mee te maken.

Oke, dus dat heeft voor mij geen echte meerwaarde.
Nu kan ik beter t mobile web 'n' walk Standard nemen, is goedkoper, maar mogelijk iets langzamer.
Ik hoop als de nieuwe Apple iPhone 4 de prijs ook flink omlaag gaat.
Mogelijk krijg ik dan een betere aanbieding T mobile of van nieuwe leveranciers.
EdwinBk

Keer terug naar Het Archief