Weergave navigatie

Algemene discussie over de Apple iPhone: post hier je ervaringen, tips en algemene vragen
Forumregels
In dit subforum geen problemen met betrekking tot je iPhone posten svp. Ga hiervoor naar het "iPhone problemen en troubleshooting".

Weergave navigatie

Berichtdoor HansLammers » do 29 dec 2011, 19:57

Omdat mijn schermbeveiliging op 2 minuten staat ingesteld stopt mijn navigatie er ook mee na2 minuten. Kan deze weergave niet anders worden ingesteld? Ik wil dus graag beeld houden bij mijn rit. Ook de stem waar zit die instelling?
HansLammers

Re: Weergave navigatie

Berichtdoor ronald24e » za 31 dec 2011, 15:06

Voor de schermbeveiliging moet je zijn in: instellingen->algemeen-> automatisch slot, deze zet je op nooit dan ben je van dat probleem af.
Maar welke navigatie gebruik je als ik vragen mag, persoonlijk heb ik er namelijk met Tomtom helemaal geen last van....
Ook voor de stem is het misschien makkelijk om even te weten over welke app je het hebt.
ronald24e
Beheerder

Berichtdoor tminkels » wo 04 jan 2012, 14:02

Ik heb mijn Automatisch Slot op Nooit staan, ik druk toch altijd op de powerknop om mijn toestel op het slot te zetten. Zo kan ik tijdens het navigeren of chatten gewoon mijn toestel in de gaten houden zonder dat deze uit springt.
Blogger voor iPhoned.nl
- Semi-professional snoozer
- Full time worker
- Apple iFan
- Appreciates humor and the importance of laughter
tminkels
Beheerder

Berichtdoor Mijsons » vr 09 maart 2012, 14:21

Thanks for sharing the nice information.Its really informative one....
Mijsons

Keer terug naar iPhone algemene discussie