Woeps, even voorstellen

Ben je nieuw op het forum? Stel je hier dan even voor

Woeps, even voorstellen

Berichtdoor OMH » vr 26 aug 2011, 15:03

Hallo, ik had al een topic geplaatst voor ik zag dat voorstellen mogelijk is of op prijs wordt gesteld. Dat wil ik natuurlijk wel even doen. Ik heet hier OMH en dat zijn mijn initialen en als jullie het niet erg vinden houd ik het daarbij. Ik ben van middelbare leeftijd maar jong van geest en ik probeer bij te blijven als het gaat om laptops, mobiele telefoons, iPads/tablets etc. Ik ben zeer gelukkig getrouwd en we hebben twee kinderen, beiden ook getrouwd. In elk gezin zit minstens één iPad en/of iPhone, of andere androïd-zaken. Wel waren wij, middelbaar en wel, mooi eerder dan onze kinderen met onze iPad. Eerst de 1, kort erop de 2.

Zowel mijn man als ik zijn uitermate blij met die iPad. Zo makkelijk, altijd voor het grijpen en makkelijk te bedienen. Omdat onze contracten van onze Nokia'tjes afliepen wilden we dan ook overstappen naar de iPhone, en ondanks de problemen die ik heb gehad (niet-zozeer-een-probleem-wel-een-raar-verhaal-t114306.html) zijn we laaiend enthousiast. Over een klein halfjaar zal hier een laptop worden vervangen, en nu denken we - inkoppertje - natuurlijk richting Mac. Maar we moeten ons dan echt nog vanaf nul oriënteren en we willen ons niet gek laten maken door het uiterlijk, hoewel dat niet meevalt ;) .

Hartelijke groet, ik hoop hier regelmatig te lezen en iets bij te kunnen dragen!
OMH

Keer terug naar Voorstelronde iPhoneForum leden